Thursday, May 14, 2009

What should I do? ~~

I got an interview for Diploma Pendidikan Lepasan Ijazah on 26hb May..

I'm so happy that i've selected....

but...

Tetiba I got an email from Bos...suruh gi Training kat UTM Skudai 25-27 May...siap dengan this is an ORDER lagi...

saya nie dh lah budak baru kat opis nie.......huwarghhhh...

Apa aku nak buat nie?.....

benci lahh................i really hope for this interview.....sangat2....

nak NANGIS dah nie.............

Serabut !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

~~ Bee.... I need you now...huhuhuhu

3 comments:

.ArianiAizat. said...

azie,dlm dilema eh..sti susa nx buat kputusan kan?
tp kalo nani pon sure pilih dpli,nx sgt jadi cegu!!
apepon ikot kate hati yer azie..takpon buat istiharah.good luck ;-)

Ena Mazly said...

Try call dpli tu..minta tangguhkan interview. insyaallah kalau ada rezeki azie,dptlah jd cikgu nnt... ehehhe

Dina said...

Huuu tamo la nanges nanges Azie yeh.. tenangkan pikiran.

InshaAllah ade la tuu nanti yang terbaik untuk Azie pilih.

Am praying for the best for you!
:)